Nyhedsbreve

Internt nyhedsbrev

Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier udsender cirka én gang om måneden et internt elektronisk nyhedsbrev, der indeholder meddelelser og beskeder fra centerlederen og sekretariatet, nyheder fra centeret, sammendrag af generelle nyheder fra Arts og AU samt kalender over arrangementer.

Har du input til det kommende interne nyhedsbrev, gode tips til arrangementer eller nyheder, som vil interessere dine kolleger, så skriv en mail med oplysningerne til Mathilde Andersen, m.andersen@tdm.au.dk.

Eksternt nyhedsbrev

Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier udsender ca. hver måned et eksternt nyhedsbrev. Nyhedsbrevets primære målgruppe er undervisere på Arts, Aarhus Universitet, men det er også relevant for undervisere i grundskolen og på de gymnasiale uddannelser, læringskonsulenter mv.

Har du input til det kommende eksterne nyhedsbrev, kan du kontakte Mathilde Andersen, m.andersen@tdm.au.dk

Tilmeld dig CUDiM's eksterne nyhedsbrev.